mandag 6. januar 2014

STRIKKEGENSER TIL SØNNEN

Før jul strikket jeg marius traktor genser til barnebarnet vårt, og i det momanget ønsket vår sønn seg en slik hjemmestrikket genser også. Mor kjøpte det som skulle til, og satte igang. Da  jeg kom så langt at jeg skulle starte på mønsteret ba jeg han se på forskjellige motiver av traktorer, men da ville han plutselig ha disse "kryssene" allikevel. Og det var greit det, så da var det bare å fortsette. Resultatet ser dere her, og "gutten" på 28 år ble veldig fornøyd;) Genseren var i bruk med en gang;)

4 kommentarer:

  1. Kjekt med fibe strikkeplagg både for liten og stor;)

    SvarSlett
  2. Flott genser med " kryss" til din kjekke sønn!

    SvarSlett
  3. Godt at ungdommen har vett til å sette pris på godt håndverk! Kjempefin;o)

    SvarSlett
  4. Å den ble jo bare kjempefin! Litt av en jobb da - ser jo ut til ta du har brukt tynt garn også. Rundfelling er kjempeflott syns jeg. Ha ei fin håndarbeidshelg!

    SvarSlett