onsdag 1. juni 2011

VINNER AV TIPPEKONKURRANSEN



Da er sparebøssa tømt og som dere ser på bildet så var det en del mynt i den:) Det var hele kr 3062,50 på den. Det er ikke lett å se på bildet men jeg har da prøvd å ta bilde av beløpet etter at det var telt opp. Den som tippet nærmest var Hege, med kr 2876,00 som var kr 186,50 unna riktig beløp. Gratulerer så mye. Overraskelse kommer i posten:) Jeg anbefaler dere å ta en runde på bloggen til Syglad Hege da det er mye fint å se der.
Ny sparebøsse er allerede kjøpt inn og sparinga er igang. Dette ga mersmak:)

3 kommentarer:

  1. Gratulerer til vinneren :-)
    Takker for koselig kommentar i bloggen.
    Ønsker deg en strålende helg. Blir kanskje en tur på meg på søndag til Furnes husflidslags åpne hus, skal du dit?

    SvarSlett
  2. Gratulerer til henne som vant. Vi burde alle være flinkere til å spare. Jeg var stolt av meg selv da jeg kom fra Harstad forrige helg uten å ha kjøpt noen sy- og strikkesaker. Jeg sitter og kjenner på om jeg skal gå ut og plante eller jeg skal gå ned på syrommet. Ha ei super helg! Jeg har fri helt til mandag.....

    SvarSlett
  3. TUUUSEN takk for pakken som kom i posten i dag :-) Nydelige tøy, morsomme vin-jakker og resten var også kjempefint :-) Tusen takk :-) Hege

    SvarSlett