onsdag 9. februar 2011

MOBILLOMME

Før jul ga jeg bort noen mobillommer til mora mi, som jeg tenkte hun kunne gi til noen hun hadde lyst å gi en liten ting til. Det ble noen tanter og ett søskenbarn av meg som fikk disse da dem hadde møttes til kaffe hos ei av tantene mine. Her var det med onkler også, og en av dem kunne tenke seg slik han også, men det var ikke flere igjen. Men selvfølgelig skal han også få en slik, så den blå til høyre skal jeg reise til han med over helga:) Den andre skal jeg ha selv til den nye veska mi:)

4 kommentarer:

  1. Har stor sans for lure ting! Her strikkes de, må vite... Ha en fin dag i Veldre! Klem, Gudrun

    SvarSlett
  2. Kjempe fine, og flott for å gi bort!!!
    En go og kreativ helg!!
    klem odin

    SvarSlett
  3. De var kjekke.
    Kjekt å lage sånne små ting til å gi vekk. Kansje jeg skulle laget noen sånne jeg og, som jeg kunne hatt liggende på lur til små gaver :-)
    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  4. Disse var kjempefine. Lekker farge du har valgt.

    SvarSlett