fredag 4. februar 2011

HJERTELIGE NISSEVENNER

 Juler er over, og jeg ble ikke ferdig med denne løperen da jeg to uker før jul fikk beskjed om at jeg skulle operere foten min en uke før jul, og som kjent er det en del å gjøre denne tiden. Dette medførte at symaskina måtte vike for alt det andre som skulle utrettes:)
Jeg synes originalutgaven er litt uoversiktig og rotete, så jeg valgte å ta de store nissene (som er tiltenkt putene) i hver ende og de små nissene på midten. En enkelt og grei løper å sy, men samtidig kjempekoselig synes jeg. 
Nå har jeg endelig fått unna denne så da kan jeg gjøre meg klar for neste prosjekt. Slik er det da en må gjøre ferdig det påbegynte før en kan starte med noe nytt.... en rar greie jeg har fått for meg dette..............

6 kommentarer:

  1. Løperen ble enda finere med disse nissene !! Skal jeg sy denne løperen blir det nok slik du har gjort det. Flott løper og flotte stoffer !

    SvarSlett
  2. Den var virkelig nydelig.
    Ha en god helg :)

    SvarSlett
  3. Hei.
    Jammen godt du itte rakk rekti ælt føre jul du hæll:-)))
    Du rækk nå jammen mei dæ æller mæste,duken vart molfrakt gørrfin:-)

    SvarSlett
  4. Duken ble kjempefin den. Så kreativt å sette nisse slik du har gjort. Er ikke det deilig å gjøre hva man vil med et mønster? Lage det til sitt eget på en måte.
    Ha en finfin helg.

    SvarSlett
  5. Så flott den var!! Alltid greit å gjøre noe ferdig før mann starter på noe nytt! Har det slik med det jeg strikker...
    Riktig god og kreativ helg!
    klem odin!

    SvarSlett
  6. Løperen ble jo knallfin! Morsomme søte nisser. Flink du som gjør deg ferdig, før du starter på noe nytt! Selv har jeg nesten alltid 4-5 prosjekter.

    SvarSlett