lørdag 1. august 2015

MIAMI BEACH

I mars var vi i Florida og selvfølgelig måtte vi til Miami Beach. Mannen i huset fikk det for seg at han skulle ha med sand herfra hjem :) Vel hjemme igjen trengte han en glassbolle til sanden, også ønsket han seg flagg som viser hvor sanden kommer fra.
Med litt dårlig samvittighet for at dette ikke ble gjort med en gang så fikk jeg endelig prioritert han. Blir litt som "skomakerens barn", en tar alt det andre først.....
Jeg fikk for meg at det ville gjøre seg med palmer til også, og da var det bare å sette igang broderimaskinen.
Til pinner har jeg brukt strikkepinner i tre som jeg ikke bruker ellers så da kom dem til nytte også ;) 
Det skal sies at mannen ble veldig fornøyd stolt, så da er husfruen fornøyd også ;) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar