torsdag 19. februar 2015

NORMA JEANE veske

Ei syvenninne kom med prøver av møbelstoffer som hun hadde fått. Vi andre kunne få det vi ville ha, og jeg forsynte meg med et orange stoff som er semsket, og det andre mørke dere ser.
Motivstoffet er gardinstoff.
Istedenfor å ha hemper med kapp på hver lomme foran, så satte jeg bare på en knapp til pynt. Har satt i en magnet knapp inni veska til lukking.
Denne veska har jeg funnet mønster i et MyQuilt blad.
Den var enkel og rask å sy, så det blir nok flere av denne modellen.
Og det som overrasket meg litt var at det ikke gikk så veldig mye stoff til den heller.

2 kommentarer:

  1. Den var virkelig flott! Så tøffe stoffer du har brukt!

    SvarSlett
  2. Den var riktigt fräck med de tygvalen. Vilket nummer av My Quilt fanns mönstret med i? Skulle så gärna vilja ha tag i den tidningen.

    SvarSlett