søndag 28. oktober 2012

HØSTMARKED VELDRE HUSFLIDSLAG

Igår var det høstmesse hos Veldre Husflidslag, og jeg hadde en stand sammen med min gode venninne Aud;) Aud gjør alt av håndarbeide, men har nok litt angst for symaskina. Men må hun, så er det ikke verre med det enn at hun syr litt også:) Vi hadde bord sammen så det dere ser til høyre (søm) på bordet og på veggen bak er mine produkter, mens strikketøyet til venstre er Aud sitt:) Dette var ett vellykket arrangement for både husflidslaget, og for oss som satt på "stand" der;) Så nå får jeg se om jeg kan produsere litt og fylle opp lageret til neste messe som er i november;)

3 kommentarer:

  1. Så mye fint a gitt og bra det var vellykket.
    Fin uke til deg..

    SvarSlett
  2. Så mye flott dere hadde for salg. Bra dere er fornøyde. Når er neste messe og hvor - kanskje jeg får tatt en tur.....
    Quilteklem

    SvarSlett
  3. Kjempefin messe:-) Og jeg vil si at der var det mye fint,bare lommeboka som skulle vært mye tykkere......Og jeg må si at jeg hadde en veldig god selger på tingene mine.Takk skal du ha:-)
    (Men at je syr a Torill æ vel å overdrive æller så lite dæ avæ:-))) hi hi)

    SvarSlett