søndag 29. april 2012

SAFARI VESKE

Etter å ha sydd Monroe veska, som jeg ga bort til min kjære søster i bursdagsgave, ble det igjen litt stoff av "Pariserstoffet".  Da var det bare å finne frem MyQuilt med mønster av Safari veska. Jeg har brukt immitert skinn på den beige biten. Mens jeg syr er jeg uheldig å lager ett lite rift på baksiden av veska. Da hadde jeg kommet så langt på veska at det var bare lukkekanten rundt som manglet og syntes det var for galt å ikke kunne bruke veska som snart var ferdig. Etter å ha gått igjennom diverse esker og oppbevaringsplasser på syrommet fant jeg ett symerke som dekket riftet. Og etter at jeg fikk gjort ferdig veska synes jeg at merket passet godt der det ble plassert:) 
Det skal sies at jeg likte ikke å sy på lukkekanten i "svingene" på veska, noe jeg hører andre også er enig i, men ellers er det god plass i veska og den er allerede tatt i bruk;)

2 kommentarer:

  1. Det ble en fin veske! Tøffe stoff!

    SvarSlett
  2. Plutselig "datt" jeg innom bloggen din, og her var det utrolig mye fint håndarbeid. Her blir jeg nok å stikke innom titt og ofte. Legger meg til som følger, jeg:)

    Veska var rålekker, og symerket pynta bare ekstra opp:))

    Ha ei fin uke!

    SvarSlett