torsdag 15. desember 2011

MOBILLOMME


Min kjære søster har nå ymtet frempå at hun skulle hatt en mobillomme til mobilen sin. "Ha itte slik je ama"..... Og idag fikk jeg en sms fra henne, hvor hun ba meg med til "Sofies Stuer", hvor dem skulle synge julen inn. Dette er ett kjempekoselig sted på en liten gård, hvor det er muligheter for å leie lokaler med overnatting o.l. Et sted jeg trygt kan anbefale. Vi har drukket kaffe og spist hjemmebakt daddelkake m/krem, og hørt på julesanger. Vi har storkost oss med andre ord. Og hvorfor ikke gi bort en liten førjulsgave tenkte jeg, og fant frem noen stoffer på syrommet, og vips så ble det mobillomme til min "lillesøster". Iphone`n ble puttet oppi, og min søster har nå en mobillomme:))

4 kommentarer:

  1. Daddelkake, DET ska æ bak! Har dadla og ailt i dein digre matskoffa!

    SvarSlett
  2. Så koselig med førjulsgave, den ble hun glad for tenker jeg:-)Høres godt ut med daddelkake og krem...

    SvarSlett
  3. Så søtt og hjertlig - heldig søster du har.
    Ønsker deg en fredfull og fin jul :-)
    Stooor juleklem til deg.

    SvarSlett