fredag 30. september 2011

JEG HAR HATT BESØK

For litt siden var jeg så heldig at jeg vant "give away" hos 2nes hobbykrok hvor jeg vant denne flotte toalett/sminke mappe og noen hjerter hun hadde laget med forsvinnende plast. Disse to hjertene dere ser øverst er løse som jeg skal bruke i en passende anledning. Og bare se på det lekre kortet hun har laget til meg:) 
Da vi ikke bor så langt fra hverandre hadde 2ne en idè om at hun kunne komme med gaven til meg, noe jeg syntes var koselig.
Men, jeg må innrømme at jeg var litt spent før denne dama skulle ankomme. "Jeg som ikke kan noe iforhold til denne allsidige damen" var mine tanker...... "Men hva spiller det for noen rolle, da vi alle koser oss hver for oss med det vi liker å pusle med", var neste tanke som dukket opp.... 2ne kom som avtalt og vi har pratet, kost oss, og vips så var snart 4 timer gått. Hvor ble det av tiden, mon tro? 
Tusen takk for en nydelig gave, og for ett kjempekoselig besøk idag 2ne, og vi ble vel enige om at ett nytt bekjentskap er stiftet, og vi skal treffes igjen.

3 kommentarer:

  1. Det høres ut som om dere har hatt en fantastisk dag. Så koselig at dere møtes :o)

    Å jeg glemte nesten å si at gaven er kjempe fin. Trivelig at du vant !

    SvarSlett
  2. Hadde der ikke vært så utrolig mange mil mellom oss, så hadde jeg stått på døra di om en time med teppet og lukkekanten og ei eske sjokolade eller to. Ha en fin helg!

    SvarSlett
  3. Tull på deg - du er kjempeflink med det du gjør, men takker for flotte ord :-)
    Det var kjempekoselig og møte deg - lære og kjenne deg litt. Tiden gikk jo sååå fort. Var litt overrasket når jeg satt i bilen og så det hadde gått 4 timer....
    En herlig dame er du i alle fall - og skal bli koselig og holde kontakt videre.
    Ønsker deg en fortsatt strålende helg - håper du får noen timer i solveggen med nytt gulv.
    Klem

    SvarSlett