mandag 9. desember 2013

JULEKALENDERE

Denne har flyttet til Moelv
Etter å ha lagt ut en slik kalender for salg, fikk jeg flere henvendelser hvor det var ønske om en slik en. Og da en er ett JA menneske var det bare å sette igang å lage 4 stk til da;) Disse ble "seriesydd" og da går det raskere enn å sy enkeltvis;) Må også rette en stor takk til min gode syvenninne Bodil som satt en hel kveld på lapperingen og klippet ut alt jeg hadde strøket vlisofix på:) Det sparte meg for en stor jobb. men en annen gang er det kanskje jeg som gjøre gjengjeld?  
Jeg synes selv disse kalenderne er kjempefine, så jeg kommer nok til å lage noen til neste år også;)  
Jeg velger å tro, iforhold til tilbakemeldingene jeg har fått, at dem er blitt tatt godt imot dit dem har kommet....
Denne har flyttet til Brumunddal

Denne bor nå på Ridabu

Denne har reist til Hammerfest

3 kommentarer:

  1. Her har de flotte kalenderne dine reist både i nærområdet og langt mot nord, så artig! Dette er virkelig et fint mønster! Så godt å få litt hjelp da, når du skulle sy så mange ;)

    SvarSlett
  2. Verdens flotteste adventskalender! Jeg har sydd tre til nå, men det blir nok flere her også. :o)

    SvarSlett
  3. Beautiful ,they are super fun.Love them!!

    SvarSlett