torsdag 25. april 2013

PASS, BILLETTER OG LOMMEBOK

Pass og billetter mappe
 Min søster fylte år i går, og har egentlig bestilt en slik mappe til pass og billetter. Da dem reiser litt er dette en veldig grei måte å holde orden på alle papirer:) Jeg hadde dette Parisstoffet liggende og syntes det passet veldig bra da hun og jeg har vært i Paris sammen for noen år tilbake:) Samtidig som det er ett motiv som jeg syntes passet uansett. Jeg har frihåndsquiltet tekst på mappen for å sette litt personlig preg på den.
I tillegg til pass og billetter så trenger en også utenlandsk valuta da en er på tur, så hva passet vel bedre enn ei lita lommebok i samme stoff? 
Lommeboken var rask og enkel å sy, så denne blir det nok flere av:) 
Frihåndsquiltet tekst



Utsiden av lommebok

Innsiden av lommebok


Lommebok med glidelåslomme på utsiden

Baksiden av lommebok

3 kommentarer:

  1. Kjempe lekkert reisesett du har sydd. Ett slikt hadde jeg og trengt, får finne frem mønsteret. Ha en fin dag videre.

    SvarSlett
  2. så heldig søster du har da. Kjempefin gave å få

    SvarSlett