onsdag 28. mars 2012

"PASS OG BILLETTER"

Vi er ca 15 damer som treffes hver tirsdag, hvor noen syr, andre strikker og noen lar praten bare gå:) Men vi har det kjempekoselig sammen. Til høsten har vi bestilt oss tur til Reykjavik, og da blir vi 14 damer på tur;) Der skal vi bl.a. besøke Europas største quiltebutikk, Virka.
Og da en skal på tur så er det greit å ha orden i pass og billetter så derfor har jeg sydd meg ei slik mappe, Mønsteret har stått i Myquilt. Jeg har brukt borrelås istedenfor trykk-knapp, da jeg føler at borrelåsen vil være litt snillere med stoffet. Det fikk jeg bekreftet av Azura, da hun hadde prøvd dette. Azura-hobbyquilter har sydd i papp i permen for å få den stivere, og det var smart;) Ta gjerne en titt på bloggen hennes da hun har mye fint;)

 

5 kommentarer:

  1. sJÅ DER JA, DEN ER ALT FERDIG! DRIFTIG DAME MÅ JEG SI :0)) DEN BLIR KJEKK Å HA MED PÅ TUR. TAKK FOR OMTALEN I INNLEGGET DITT. GOD PÅSKE !!!

    SvarSlett
  2. Den blir jo bare så kjekk å ha :) Fin er den også!
    Ha en fin kveld, klem.

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Så fin den ble, nydelige farger.
    Min datter og en venninne skal ut og reise til sommeren og lurer på om jeg ikke kunne lage noe i den duren der.
    Denne var ikke så dum. Får vise henne den så får vi se :-)

    SvarSlett
  5. Hei kjempefin Pass/Bank mappe du har laget til turen!Dere kan virkelig glede dere til butikken Virka,det er også en annen quiltebutikk ganske ved siden av,som hadde masse spennende såg det ut til gjennom vinduet.Ha rikelig med gryn når dere er der,for her er det mange fristelser som er vanskelige å la seg rive med:))God Tur når den tid kommer,og god Påske nå:))
    Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvarSlett