lørdag 2. april 2011

ENDRING AV HJERTEKJOLE

                                                                       
Sydde meg hjertekjole i ullfilt for en tid tilbake, med enkelt hjerte nederst på kanten. Etter å ha brukt denne en del, fikk jeg lyst til å gjøre noen endringer da jeg ville ha den kortere, samt annen type hjerte....
Jeg kjøpte ett garnnøste av typen Linie 227 - CHILLI, som jeg "danderte" foran og bak hjertene jeg har applikert på. Garnet er festet på før jeg applikerte fordi da festes det bedre til kjolen.
Jeg viser bilder av kjolen slik den var før endringen og etterpå. Jeg må si jeg ble godt fornøyd med forandringen....

4 kommentarer:

  1. Meget god forandring ....bra var den fra før ,men nå ble den helt perfekt

    SvarSlett
  2. Jeg liker din kjole veldig godt. Nydelig grønfarge og flott dekorasjon.
    Dette er virkelig inspirerende -tenk hvor mye vi kan gjøre med vår hobby ! Nå fikk jeg ideer :O)

    SvarSlett
  3. kjempeflott! Den ble bare enda flottere med de aplikasjonene!!!
    klem fra odin

    SvarSlett
  4. Åååååå det er bare akkurat slik jeg vil sy også. Kjolen ble jo bare rålekker med den fine pynten. Kan du være så snill å hjelpe oss til høsten? Kanskje vi prates i morgenkveld?

    SvarSlett